جمعه 10 فروردین 1403
تبلیغات در ارتقاء کسب و کار

گفته می شود که بازاریابی به طور سنتی شامل 4 بخش می باشد که عبارت است از :

محصول، قیمت، محل و ارتقاء است. این در حوزه تبلیغاتی است که تبلیغات در آن قرار دارد و یکی از روش های تبلیغاتی است که شرکت می تواند برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کند. حتی در عصر ارتباطات آنلاین، تبلیغات جزء مهمی از ارتقاء در هر سازمان است، چه این یک شرکت بزرگ یا یک کسب و کار کوچک است.

هزینه های تبلیغات باقی می ماند

با توجه به گسترش کانال های ارتباطی آنلاین، هزینه های تبلیغاتی در اواخر دهه اول قرن بیست و یکم باقی ماند. طبق گزارش Kantar Media، هزینه های تبلیغات در سه ماهه اول سال 2010، 5.1 درصد از سال قبل افزایش یافته است. در حالی که در مقایسه با سال های قبل، افزایش نسبتا زیاد، هنوز هم نشان دهنده رشد است، که نشان می دهد که تبلیغات در بسیاری از کسب و کارها در ترکیب ارتقاء کلی قرار دارد.

نقش تبلیغات چیست؟

تبلیغات بخشی از تبلیغات ترفیع است،یکی از 4 بخش بازاریابی. ترکیب تبلیغاتی طیف گسترده ای از روش های ارتباطی را که سازمان ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند، نشان می دهد. این شامل ارتقاء فروش، روابط عمومی، رویدادها و تبلیغات است. لین گرانسینگ پوپال، نویسنده “بازاریابی با پایان در ذهن” می گوید: از مواردی که در ترکیب تبلیغاتی وجود دارد، تبلیغات در مواجهه با طیف وسیعی از مصرف کنندگان موثر است. به همین دلیل، او می گوید، معمولا برای بالا بردن و حفظ آگاهی از محصولات و خدمات استفاده می شود.

تبلیغات آنلاین حرکت می کند

گفته می شود AT&T؛اولین تبلیغ کننده در سال 1994 است که شجاعت ان را داشت که از طریق دنیای جدید وب برای تبلیغ خدمات خود از یک آگهی بنر استفاده کند. یک آگهی بنر، یک فرم تبلیغات آنلاین است که در یک صفحه وب قرار داده شده است و امید به جذب ترافیک به وب سایت است زمانی که بیننده بر روی آن کلیک می کند.

طیف گسترده ای از گزینه ها

تبلیغ کنندگان امروز طیف وسیعی از گزینه ها را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود انتخاب می کنند. این انتخاب ها از تبلیغات سنتی تلویزیونی، رادیو و روزنامه ها – به تعداد زیادی از نشریات مخصوص مصرف کنندگان و کسب و کار، تبلیغات بیلبورد و البته بسیاری از گزینه های آنلاین اینترنتی مانند تبلیغات بنر، بازاریابی پست الکترونیکی،بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره.بازار یاب های خلاق از فرصت هایی که می توانند پیام های خود را به مخاطبان هدف اصلی برسانند به هر نحوی که می توانند استفاده می کنند، از جمله در اتوبوس ها، نیمکت های پارک و …. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *